1 Aralık 2015 Salı

Çam Ağacı Kapı Süsü




Çocuklar evdeyken ayaklı çam ağaçları çok iyi fikir olmayabiliyor, hele yeni yürüyen, emekleyen kardeşler varsa. Bunun için geçen yıl farklı şekillerde ağaç süsleri yapmıştım çünkü Rüzgar yılbaşını heyecanla bekliyor. Bu seneyse kapılarına küçük bir ağaç süsü yapalım dedik. Hem de 2 yaşındaki Deniz'in keyifle abisine katılabileceği bir etkinlik oldu.




Kendinden yapışkanlı yeşil kaplama kağıdı be simli eva kağıtları yeterli. Kaplama kağıdını ortadan ikiye katlayıp yarım çam ağacı şekli çizdim ve kestim.
Eva kağıtlarını da yuvarlak ve yıldız şekillerinde kestim.



Kolay yapıştırılsın diye arkalarına çift taraflı bant yapıştırdım. Tabii dilediğiniz bandı kullanabilirsiniz. 

 

Sonra çocuklar istedikleri gibi süslesinler ağaçları. Ve kapı çam ağacı hazır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder