9 Ocak 2015 Cuma

3 Boyutlu Resim -Şirinler


Siz oyuncakların kartonlarını atar mısınız? Ben atmam. En azından hemen atmam. Değişik malzemelerin üstüne boya yapmak çocuklar için eğlencelidir. Gömleğin içinden çıkan kartonu verip "Hadi buna resim yapalım" diyince bir mutlu olurlar ki, sanırsınız ilk defa resim yapacak. 

Bu sefer yılbaşı hediyelerinden birinin kartonunu tam resim yapması için verecekken aklıma başka bir fikir geldi. Böyle bir oyuncak kutusu veya ayakkabı kutusu kapağı, evdeki herhangi kutuyla bunu yapabilirsiniz.


İstediği bir şey çizmesini söyledim. Orman, deniz, uzay, ne isterse. O ne çizerse, ona dair şekiller kesip kutuya yapıştırarak boyut kazandıracaktım. Ne çizmiş beyimiz? Asasıyla havada girdap oluşturan Gargamel ve Şirinler. Gargamel ve Şirinler de siyah ve mavi çizgiler olarak.


 

Ben de webden bir Şirinler boyama sayfası buldum, boyama yaptık. Sonra altlarında kıvırıp yapıştıracak kadar yer bırakarak kestik.





 
Bıraktığımız pay kısmını katlayıp yapıştırıcı sürerek kartondaki resmin önüne yapıştırdık. Selobantla da güçlendirdik. Böylece bir Şirinler sahnemiz oldu, bir nevi 3 boyutlu :)

Kullandığımız boyama sayfası da bu, siz de çıktısını alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder